Ilmoittautuminen vuoden 2023 rippikouluun

Sievin alttaritaulu parempi.jpg

Ilmoittautuminen vuoden 2023 rippikouluihin on alkanut!

Sievin seurakunnan rippikouluilmoittautuminen alkaa tänään 3.10. klo 18.00. Tänäkin vuonna rippikouluilmoittautuminen tapahtuu sähköisenä. Pääset alla olevasta linkistä ilmoittautumislomakkeeseen joka avautuu klo 18.00.

https://www.mvsoy.fi/srk/sievi/url/d94yzx55MQLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lomakkeen täyttävät kaikki seurakuntaan kuuluvat vuonna 2023 15-vuotta täyttävät nuoret, joita rippikoulu koskee tulevana vuonna, myös niitä nuoria, jotka eivät aio käydä rippikoulua Sievin seurakunnassa, vaan esimerkiksi herätysliikkeiden järjestämillä tai erikoisrippikouluissa (esim. urheilurippikoulut). Sievin seurakunnalla on tarjolla kaksi rippikouluvaihtoehtoa, joista voit valita itsellesi sopivamman. Jos taas koet, että et halua käydä rippikoulua tänä vuonna, voit ilmoittaa lomakkeessa myös siitä.

(Rippikouluilmoittautuminen on auki 31.10. asti, joten sinulla on hyvin aikaa ilmoittautua. Kaikki ilmoittautuneet saavat marraskuun alussa tiedon rippikoulujen alkamisesta ja tulevasta ryhmästään.

Jos sinulla on kysymyksiä rippikouluun tai ilmoittautumiseen liittyen, voit olla yhteydessä Sievin seurakunnan nuorisotyönohjaaja Jani Vähäkankaaseen puhelimitse (0503034561) tai sähköpostilla (jani.vahakangas@evl.fi).

Mikäli nuorella on tarvetta erityisrippikouluun (esimerkiksi kehitysvammaisten rippikouluun), voitte olla yhteydessä diakonissa Sanna Björkskogiin sanna.bjorkskog@evl.fi  040 563 8418

Ystävällisin syysterveisin: Jani Vähäkangas, Sievin seurakunnan nuorisotyönohjaaja.

2022-10-03 11:30:56.0