Seurakunnan toiminta ja rukouselämä jatkuu (päivitetty 16.10.2021)

Peruspalvelukuntayhtymä Kallion alueella korona tilanne on heikentynyt - erityisesti Sievin alueella. Siksi Ppky Kallio suosittelee, että erityisesti Sievissä rajoitetaan kontakteja ja hakeudutaan koronanäytteenottoon lievissäkin hengitystieinfektion oireissa. Erityisesti rokottamattomien tai vain ensimmäisen koronarokoteannoksen saaneiden on tärkeää hakeutua koronatestiin oireiden ilmaantuessa, ohjeistaa ppky Kallio. Tämä tulee huomioida myös seurakunnan toiminnassa.

Siksi:

• Kirkossa ja muissa tilaisuuksissa on hyvä välttää lähikontakteja ja pitää riittäviä etäisyyksiä.
  • Flunssa oireisena tai muuten sairaana ei voi osallistua tilaisuuksiin ja hyvästä käsihygieniasta pidetään huolta.
  • Maskisuositus on voimassa Sievin seurakunnan toiminnassa ja tapahtumissa.

Jumalanpalveluksiin voi osallistua edelleen myös nettiradion ja YouTuben kautta. Linkki löytyy etusivulta.

Tarkempaa tietoa voit lukea Ppky Kallion tiedotteesta

Ja lisätietoja seurakunnan osalta antaa vt. kirkkoherra Olli Luhtasela (olli.luhtasela@evl.fi, 050 342 7636)

2020-12-04 16:37:00.0