Rippikouluilmoittautuminen vuodelle 2022 on alkanut!

Sievin seurakunta logo.png

Sievin seurakunnan rippikouluilmoittautuminen alkaa tänään 11.10. klo 18.00. Tänä vuonna rippikouluilmoittautuminen tapahtuu sähköisenä. Linkki lomakkeeseen löytyy seurakunnan sivuilta "Tule mukaan toimintaan" ja sieltä kohtaan "Ilmoittautumiset. Lomakkeen täyttävät kaikki seurakuntaan kuuluvat vuonna 2022 15-vuotta täyttävät nuoret, joita rippikoulu koskee tulevana vuonna, myös niitä nuoria, jotka eivät aio käydä rippikoulua Sievin seurakunnassa, vaan esimerkiksi herätysliikkeiden järjestämillä tai erikoisrippikouluissa (esim. urheilurippikoulut). Sievin seurakunnalla on tarjolla kaksi rippikouluvaihtoehtoa, joista voit valita itsellesi sopivamman. Jos taas koet, että et halua käydä rippikoulua tänä vuonna, voit ilmoittaa lomakkeessa myös siitä. Rippikouluilmoittautuminen on auki 31.10. asti, joten sinulla on hyvin aikaa ilmoittautua. Kaikki ilmoittautuneet saavat marraskuun alussa tiedon rippikoulujen alkamisesta ja tulevasta ryhmästään.

Jos sinulla tai vanhemmillasi on kysymyksiä rippikouluun tai ilmoittautumiseen liittyen, voit olla yhteydessä Sievin seurakunnan nuorisotyönohjaaja Jani Vähäkankaaseen puhelimitse (0503034561) tai sähköpostilla (jani.vahakangas@evl.fi).

Ystävällisin syysterveisin: Jani Vähäkangas, Sievin seurakunnan nuorisotyönohjaaja.

2021-10-11 12:00:00.0