Virkatodistus ja sukuselvitys

Virkatodistukset tilataan Oulun aluekeskusrekisteristä p. 08 3161 303 ma-pe klo 9-15. Suosittelemme virkatodistusten tilaamista verkkolomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Virkatodistusta tarvitaan mm. perunkirjoituksessa ja perinnönjaossa. Virkatodistus on maksullinen. Virkatodistuksen tietosisältö määräytyy todistuksen käyttötarkoituksen mukaan (henkilötiedot, avioliittotiedot, tiedot lapsista tai vanhemmista).

Tutkimustarkoituksiin käytettäviä sukuselvityksiä on mahdollista tilata seuraavasti:

• Täytä sukututkimuksen tilauslomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja lähetä se osoitteeseen: keskusrekisteri.oulu@evl.fi tai Oulun seurakuntayhtymä, aluekeskusrekisteri, PL 122, 90101 Oulu.  Huom! Lomake on tallennettava ensin omalle koneelle, jotta siihen voi kirjoittaa ja tallentaa tietoja. Sen jälkeen lomakkeen voi lähettää edelleen sähköpostin liitetiedostona tai kirjeellä. Jos lähetät lomakkeen sähköpostilla, älä kirjaa siihen tietosuojasyistä henkilötunnusta.
  • Jättämällä tilauksen paikan päällä aluekeskusrekisterissä (Isokatu 17, Oulu) tai Sievin seurakunnan kirkkoherranvirastoon.

Virkatodistusten ja sukuselvitysten hinnat löydät tästä