Lähetyskynttelikkö Sievin kirkossa

Lähetys- ja avustustyö

Seurakunta elää kaikessa toiminnassaan ja työmuodoissaan lähetystä todeksi, ja toteuttaa sitä. Lähetys alkaa kotoa ja kotiovelta. Seurakunnan ja sen jäsenten tehtävänä ei ole vain ”edistää lähetystyötä” (kirkkojärjestys), vaan osallistua siihen omien mahdollisuuksiensa mukaan. Kokonaisvaltainen lähetys toimii seurakunnan kaiken toiminnan pohjana ja edellyttää rukousta ja rohkeutta luoda uusia toimintamuotoja. Lähetystyöhön kuuluu moninaisuus ja sen kanssa toimeen tuleminen.

Miksi lähetys?

• Jumala rakastaa – rakkaus laittaa liikkeelle auttamaan muita
• Raamattu – Jeesuksen antama lähetyskäsky
• Rukous – on seurakunnan ja kristityn tehtävä, lähettien ja lähetyskohteiden puolesta
• Raha – evankeliumi on ilmaista, kauas vieminen maksaa. ”Pienten purojen” ihme!

Sievin seurakunnan nimikkotyö

Sievin seurakunnan nimikkolähetit:

Lisäksi tuemme:

Sievin seurakunnassa tehdään myös kansainvälistä diakoniatyötä ja meillä on  ystävyysseurakunta.