Laulukirjoja pöydällä

Musiikki

Sievin seurakunnan musiikkityötä toteutetaan perinteiseen tapaan. Musiikkitoimintaan kuuluvat jumalanpalvelusmusiikki, kirkollisten toimitusten musiikki sekä muiden tilaisuuksien musiikki. Konsertteja järjestetään seurakunnan omien musiikinharrastajien ja ulkopuolelta tulevien muusikkojen toteuttamana. Lisäksi järjestämme yhteislaulutilaisuuksia. Musiikki näkyy ja kuuluu myös kaikessa muussa seurakunnan toiminnassa.

Kanttorin apuna tilaisuuksien suunnittelussa ja myös käytännön järjestelyissä on seurakunnan vapaaehtoisista koottu musiikkityön vastuuryhmä.

Haluatko laulaa tai soittaa? Tule mukaan!

Seurakunnassa toimii aktiivisesti Kirkkokuoro. Kuorotoiminnan lisäksi vapaaehtoisia musiikinharrastajia on mukana jumalanpalveluksissa, kesäillan hartauksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Jokainen musiikinharrastaja on lämpimästi tervetullut omalla panoksellaan rikastuttamaan Sievin seurakunnan musiikkielämää. Lisätietoja saat kanttorilta.

Musiikki häihin tai hautajaisiin

Häihin tai hautajaisiin liittyvässä musiikissa voit olla hyvissä ajoin yhteydessä suoraan kanttoriin.

Lisätietoa perhejuhlista.

Kirkkokuoro yhteiskuvassa ulkona