Kansainvälinen diakonia

Sievin seurakunnan diakoniatyö tukee talousarvioavustuksella ja vapaaehtoisin varoin Kirkon Ulkomaanavun työtä kehitysmaissa heikoimmassa asemassa olevien ihmisten auttamiseksi. Auttamistyötä tehdään ihmisten toimeentulon, koulutuksen ja rauhan puolesta. Kirkon Ulkomaanavun työssä pyritään erityisesti kehitysmaiden lasten, nuorten ja naisten auttamiseen paremman toimeentulon turvaamiseksi.

Kirkon Ulkomaanavun työtä voi tukea paikallisesti mm. kolehdein, kuukausilahjoituksin, hankkimalla Toisenlainen Lahja lahjaksi ystävälle tai esim. osallistumalla lähiseurakuntien Kävele Naiselle Ammatti -hyväntekeväisyystapahtumiin. Myös Yhteisvastuukeräykseen osallistumalla voit olla auttamassa, sillä osa Yhteisvastuukeräyksen tuotosta ohjataan Kirkon ulkomaanavulle, joka vie avun perille.

Kirkon Ulkomaanapu - Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö

Kävele Naiselle Ammatti tukee naisia yrittäjyyteen ja toimeentuloon (naistenpankki.fi)

Toisenlainen Lahja - Aineeton Lahja

Etusivu - Yhteisvastuu