Perhekerho

Perhekerho on kristillinen hengähdyspaikka kaikenikäisille kotona oleville vanhemmille ja lapsille, isovanhemmille ja lastenlapsille sekä muille lapsia kotona hoitaville.

Toivomme perhekerhon tarjoavan virvoitusta ja voimia arkeesi. Kerhossa leikitään, lauletaan ja puuhaillaan, vietetään hartaushetki ja kahvitellaan yhdessä. Kerhosta vastaavat lastenohjaajat, mutta lisäksi kerhossa on hieno mahdollisuus tavata suurin osa seurakuntamme työntekijöistä.

Perhekerho on avointa ja maksutonta toimintaa, johon voit osallistua etukäteen ilmoittautumatta. Vapaaehtoisella kahvimaksulla on mahdollisuus tukea Suomen Lähetysseuran kummilapsitoimintaa.

Perhekerholaisia kutsutaan myös joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko Sievin kirkossa klo 10 järjestettävään pikkukirkkoon.

Perhekerho kokoontuu keskiviikkoisin klo. 10-12 Väentuvalla, osoitteessa Kirkkotie 7, 85410 Sievi.

Nähdään kerhossa!

Väentuvan kerhohuoneessa on leluja
Väentuvan kerhohuoneessa on lasten leluja ja huonekaluja