Louetin leirimaja

Louetin leirimajan päärakennus järven yli kuvattuna

Neitsytniementie 86, 85320 Sievi

Louetin rakennuksiin kuuluvat päärakennus, pihasauna ja leirimajan kirkko. Sänkypaikkoja on 36 hengelle.

Leirimaja on käytössä toukokuun alkupuolelta lokakuun loppuun. Keväällä Louetille pääsyn ajankohtaa voi tiedustella kirkkoherranvirastosta.

Leirimajalla järjestetään lasten ja nuorten leirejä, rippileirejä, leirikouluja ja erilaisia juhlia.

Louetin leirimaja sijaitsee Louet-järven rannalla Neitsytniemessä. Pihalla on parkkipaikka, ja tarvittaessa autolla pääsee ajamaan myös pääoven eteen. Luiskat ovat tarvittaessa asennettavissa sisäänkäynnille pyörätuolia varten.

Kuvia leirimajasta alasivulla.

Pysäköinti Pysäköinti
wc wc

pe 19.7. klo 13.00

Neitsytniementie 86, 85320 Sievi

Sievin entisten partiolaisten ja seurakuntanuorten tapaaminen

Vapaamuotoista yhdessäoloa ja muistelua. Mukana myös seurakunnan ja kunnan edustajat. Kaikki ovat tervetulleita ja levittäkäähän tietoa muillekin!